10 tips voor een beter vindbare website

Website

1. Google maakt technisch correcte website pagina’s. Vraag het web standaard W3C

Google kan technisch perfecte website pagina’s met unieke content aanbieden. De zijkant http://validator.w3.org biedt de mogelijkheid om te controleren of uw site is gemaakt op basis van deze normen. Zorg ervoor dat het niet naar andere internetdomeinen wijst met dezelfde inhoud. Let op: http://name.de en http://www.name.de is al een dergelijk geval. Het risico dat deze domeinen naar de Google-index voor duplicate content komt is groot. En dat is niet goed.

2. Zinvolle (HTML) titel

De titel van de home page en de titel van elke zijde (zie fig. 1) zijn belangrijke teksten voor de zoekmachines. Vaak gevonden als een titel van een pagina heeft geen betekenisvolle teksten en zoals de titel van de sub-pagina’s nog zaken als pagina 2, pagina 3, enz. Met het oog op belangrijke kansen plaats te vinden in de zoekmachines. Voor hotel website pagina’s is hier nog steeds een leuke “Welcome to the Park Hotel” te vinden. Wat denk je dat hoeveel mensen zijn op zoek naar precies deze termen in Google. Niemand, toch?

3. Sprekende domeinnaam

Het is echt goed voor doorzoekbaarheid als uw Internet domein (uw homepage) en subdomeinen (adressen van uw hoofdstukken en pagina’s) spreken en bevatten de belangrijkste zoekwoorden voor die pagina. Als u op een hoofdstuk van uw pagina en in de browser lijn “www.name.de/index.php?id=7&lng=de” en vervolgens de inhoud van deze bodem is net zo onbegrijpelijk voor de zoekmachine, zoals in dit geval voor u. Goed voorbeeld: http://www.aquamaris.de/hotel-urlaub-mit-hund.aspx
Natuurlijk, een vriendelijke URL alleen is niet voldoende. Oh inhoud van de site nodig heeft om zich te kwalificeren en stel unieke benadering van het onderwerp. Het genereren van dergelijke adressen is uitgerust met moderne redactionele of content management – mogelijke systemen. Maar daarover later meer.

4. kennen en de relevante zoektermen gebruikt

als u op zoek bent? Welke voorwaarden zou kunnen kijken voor mensen die behoefte precies uw diensten? Deze vraag is niet zo gemakkelijk te beantwoorden. Soms is het niet slecht om een paar klanten vragen. Voor website pagina’s die een goede evaluatie van het programma te integreren, kunt u in ieder geval de meest gebruikte zoekwoorden die bezoekers hebben geleid tot uw pagina te lezen. Er zijn ook SEO tools die laten zien dat je met welke voorwaarden doorzocht uw grootste concurrenten en gevonden. Hoe meer van deze je precies weet, hoe beter. Omdat vaker Se deze zoekwoorden te ontvangen in uw teksten, wordt het makkelijker hun site gevonden door de gebruikers die deze termen in de zoekmachine op te sporen.

Professionals maken gebruik van speciale software voor deze vraag. Software zoals Searchmetrics, Sistrix of e-tracker. Deze tools analyseren miljoenen Zoek en verraden SEO – specialisten, ook voor die sleutelzin uw site is op welke plaats van de zoekmachines.

5. Responsive design is een must

Meer dan 20 miljoen smartphones worden elk jaar verkocht in Duitsland. De klanten in het hotel en toerisme zijn van nature reizigers, dus mobiele mensen. Veel hotels vragen zich af of ze een “App” of licentie moeten laten programmeren. Voor de meeste hotels en resorts zeker niet zinvol. Maar een responsive design uw eigen website en de daarmee verband houdende reservering software moet worden genomen snel mogelijke aanval. Google toont website pagina’s die niet zijn geoptimaliseerd voor mobiele apparaten, nauwelijks bezoekers die een smartphone of tablet te gebruiken.

“Responsive Design” betekent dat uw website zich automatisch aanpast aan de grootte van uw bezoeker displays. Het onderhoud van de pagina voor mobiel gebruik, met inbegrip van de mobiele booking engine moet automatisch (als een bijproduct van de boeking software, die stationair wordt gebruikt) en de zorg voor de mobiele of responsieve website moet een deel van uw content management systeem zijn.





Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *